AutoSvit.com.ua
  Автосалони    Перевірка VIN    Автосервіси  Відгуки автовласників    Новини  
продати автомобіль, додати оголошення width=
автобазар
продаж мототехніки
продаж мікроавтобусів
продаж автобусів
продаж вантажівок
продаж спецтехніки
продаж прицепів
продаж водного транспорту
продаж автозапчастин

Chevrolet Lanos отзывы автовладельцев.

   « Предыдущий отзыв    |    Все отзывы автовладельцев    |     Следующий отзыв » 

+ Добавить свой отзыв
Chevrolet Lanos (2007 г.в.)

Отзыв:
АНКЕТА
для владельцев автомобилей производства ЗАО «ЗАЗ»
Уважаемые господа!
Свои ответы просьба присылать на e-mail: avtomarket@zaz.zp.ua

1 Город/область Київ
Страна Україна
2 Назовите модель вашего автомобиля „Ланос Шевроле”
3 Укажите год выпуска вашего автомобиля 2007 г.в. (29 грудня 2007)
4 Укажите уровень комплектации вашего автомобиля SX
5 Состояние автомобиля на момент приобретения

 - новый • - б/у
6 Пробег (тыс. км) на момент заполнения анкеты 1,5

7 Какой фактор был для Вас решающим при выборе модели


 - цена
• - широкая сеть сервисных предприятий
• - надежность
• - невысокая стоимость запчастей
• - совет знакомых
• - стоимость обслуживания автомобиля
• - собственный опыт
• - реклама
• - другое ___________________________



8 Соответствует ли автомобиль вашим требованиям (оцените по 10-ти бальной шкале,
если оценка ниже 6 укажите Ваши замечания) 5
Качество продукции через 30-50 км після обслуговування на фірмовому СТО „Петрівка-авто” загорається „Чек”, несправність двигуна, датчик колінчатого валу. Підприємство не в змозі усунути недолік навіть після 4 відвідування СТО, де примусово „скидають” не справність за допомогою комп’ютера. Байдуже якби тільки горіла та клята лампочка, так витрати ж пального збільшилися на 20% (10л*85км по місту – ЖАХ!!!), та ще й „провали” в педалі „газу” збільшилися до неймовірності, не їде машина та й годі.
Стоимость продукции за такої якості, занадто висока (майже 62 тис.грн.)
Удобство в использовании бокові зеркала (заднього виду) за рахунок невеликих своїх розмірів знижують кут огляду, як наслідок „мертва зона” досягає значних розмірів, що збільшує ймовірність наїзду на транспортний засіб, що рухається праворуч. Недостатній обдув цих зеркал у зимкку, після години роботи двигуна на робочій температурі, їх скло так і не розмерзається!!!
Качество обслуживания в сервисной сети дуже низька, що стосується персоналу, то взагалі не кудишня. При купівлі автомобіля в салоні, була запропонована послуга щодо антикорозійної обробки кузова та встановлення задніх підкрилок. З урахуванням гарантійного договору, я погодився на встановлення підкрилок на фірмовому СТО „Петрівка-Авто” та прийшов забрати своє авто через тиждень, однак більше години його шукали на території салону, після чого підігнали в такому стані, що склалося враження ніби-то ця машина рік води не бачила. Запропонували мені автомобіль помити на СТО (це тиждень після сплати коштів!!!) але необхідно зачекати години 2-3 (черга), при цьому навіть не натякнули, що після обробки кузова, є технологічна мийка. Згодом, після майже двох тижнів з моменту отримання автомобіля, я все ж таки дізнався про існування такої мийки, і мене записали в чергу, приходьте через місяць(!!! і це сервіс!?).
А підкрилки!? На базарі комплект коштує 200 грн., в салоні – 210 грн. тільки пара задніх, поставили. Не встиг зробити поворот праворуч – зашкребло, я думав міст задній відвалився, та ні, це ріднесенькі (заводські) підкрилочки. Придивився правий задній підкрилок – цілий, а лівий – різаний, ще й „сидить” горбами. Звертаюся на СТО – брак лиття, і це ж рученьки не болять!?
Встановили на фірмовому СТО захист двигуна. Одразу ж почалася його (захисту) вібрація, і такій тріскіт, що в машині всидіти не можливо. Прийшлося знову звертатися до „фахівців” СТО, я вже звик – з першого разу нічого не виходить, мабуть таку роботу довіряють тільки практикантам !?
В салоні автівки було тихо може 50 км, потім почалося: задні права та ліва дверцята гримлять (труться пластикові накладки дверей та середньої стойки в середині салону, мабуть також брак лиття!?), кріплення спинки заднього сидіння (защьолка) з відкрученою гайкою (або на 12 мм, або на 14 мм). Гримить навіть передня панель приладів під час їзди бруківкою. В салоні декоративна накладка на рульовій колонці скручена ШУРУПОМ, та ще й з лицьової її сторони. Заднє сидіння зроблене без відповідного кріплення, є дві заглибини, з яких воно постійно вискакує .
Встановлення магнітоли та сигналізації. Ціна виробів („Петрівка-авто”) на 35% дорожча ніж у мережі супермаркетів міста, а я вже мовчу за ціни Інтернет-магазинів, окрім цього асортимент продукції не великий (слова директора Сервісу, Віталія)- бери що бачиш та ще й у нас встановлюй, якщо ні, то з гарантії знімемо. Я запропонував, у зв’язку з тим, що у вас відсутня модель магнітоли яку б мені хотілося, а на інші моделі ціни занадто великі – я придбаю відповідну магнітолу з сертифікатом якості, а встановимо – вашими фахівцями. На що мені нагадали про три шляхи вирішення цієї проблеми: 1. Чекаєш ще місяць, збираєш кошти, і купуєш будь-яку модель у нас (вибираєш з тих яка є) 2. Купуєш в магазині з сертифікатом – встановлюємо, але з гарантії знімаємо. 3. Береш паспорт і код та купуєш будь яку модель магнітоли (вибираєш з тих яка є) у нас в кредит. СУПЕР!!! ЛЮБИЙ КАПРІЗ ЗА ВАШІ ГРОШІ!!!
Встановлювали сигналізацію – не прикрутили пластикову накладку на задній поріг, вказав на недолік, прикрутили, але сказали що якісь там пістон тріснув, на місце не посадиш. Окрім цього, вартість сигналізації становить майже $200 (Шериф 925), коли за $150 в магазині можна взяти саму останню модель „Шериф”. Одним словом сервіс – „ЛЮКС”, автомобіль – „СУПЕР ЛЮКС”.

9 Есть ли у Вас замечания к конструкции элементов автомобиля
Руль можна було б зробити з можливістю регулювання по висоті, як це роблять майже у всіх сучасних машинах.
Панель приладів, верхня його частина, не піддається поліруванню косметичними засобами навіть іноземних виробників, залишаються плями, що свідчить про високоякісну пластмасу з якої вона вироблена.

От і вирішуйте який у Вас сервіс та якість Ваших виробів, коли за кермом „Ланоса Шевроле” я знаходжуся менше місяця. Ганьба.



Добавить комментарий к отзыву >>
Ваше имя:
Комментарий:
7+7=
*
Введите сумму двух чисел.