В Mercedes-Benz розповіли, чому електричний S-Class провалився. Чотири роки тому Mercedes-Benz представив світ EQS - флагмана електричної лінійки. Проте ліфтбек було прийнято не так тепло, як розраховував виробник. За словами головного дизайнера Mercedes-Benz Гордена Вагенера, модель неправильно сприйняли: вона ніколи не позиціонувалася як S-Class на батарейках і взагалі значно випередила свій час. Крім того, він визнав промахи з маркетингом: електрокар не задумувався як розкішний електричний седан на кшталт S-Class, і це відбито в його дизайні. CLS або купе S-Class все було б інакше, додав він.
До речі, від самого дизайну публіка теж не в захваті: його аеродинамічний силует критикували за зайву «обтічність» та радикальність, порівнюючи автомобіль із величезним желейним бобом.
Другого покоління у EQS не буде: модель об'єднають в одну лінійку з S-Class за аналогією з BMW та її 7-ю серією та i7. Новий S-Class/EQS продаватиметься як з ДВС, так і з електричними силовими установками, але з'явиться не раніше 2030 року. До цього EQS ще оновиться, у тому числі вже наступного року, але акцент цього разу зроблять не на зовнішності, а на техніці.