На робочій зустрічі у Вольфсбурзі Томас Шефер, генеральний директор бренду Volkswagen Passenger Cars, представив плани щодо майбутнього основного бренду. Співробітники також вперше побачили дизайн майбутньої електричної моделі початкового рівня бренду Volkswagen за ціною приблизно 20 000 євро.
«Після завершення переговорів у грудні ми запустили найбільший майбутній план в історії Volkswagen. Ми йдемо амбітним шляхом, щоб забезпечити досягнення наших спільних цілей із повною віддачею. Ключовий крок у цьому полягає в тому, щоб зробити електронну мобільність привабливою для всіх – це обіцянка нашого бренду», – сказав Шефер. Водночас генеральний директор бренду Volkswagen підкреслив, що Вольфсбург залишиться центром інновацій та виробничої компетентності. За його словами, головний завод задасть нові стандарти в автомобілебудуванні.
Volkswagen планує представити публіці шоу-кар нової моделі початкового рівня на початку березня. Світова прем’єра серійної моделі запланована на 2027 рік. Завдяки базовій ціні близько 20 000 євро нова електрична модель початкового рівня буде привабливою для найрізноманітніших груп користувачів. Шефер: «Доступний, високоякісний і вигідний електричний Volkswagen з Європи для Європи – це Ліга чемпіонів автомобільної інженерії!»
Недорога мобільність початкового рівня в епоху електрики стане одним із наріжних каменів майбутнього плану бренду. Разом із робочою версією ID.2all нова електрична модель є частиною нового сімейства електричних малих автомобілів, розробленого під егідою Brand Group Core у складі Volkswagen Group. Сімейство моделей включає компактні електромобілі, створені на новому етапі еволюції платформи модульного електроприводу (MEB). Першою новою моделлю стане серійна версія ID . 2all show car, який має надійти в дилерські центри у 2026 році як перший повністю електричний автомобіль Volkswagen за базовою ціною менше 25 000 євро.
Volkswagen вже має хороші позиції в галузі повністю електричних акумуляторних електромобілів (BEV). З моменту запуску ID. сімейства продуктів у 2019 році бренд продав загалом понад 1,35 млн ID. автомобілів по всьому світу, включаючи близько 500 000 ID.3 . Минулого року бренд Volkswagen продав 383 100 повністю електричних автомобілів.
Під час робочої наради генеральний директор бренду Томас Шефер підкреслив, що завод у Вольфсбурзі залишиться серцем бренду Volkswagen в епоху електрики: «У заводу у Вольфсбурзі ясне майбутнє. Перемістивши виробництво Golf до Мексики, ми створюємо простір для сучасних технологій. Нові виробничі процеси будуть запроваджені в залі 54. Наша мета — побудувати там електричний Golf наступного покоління на новій платформі SSP разом із великосерійним електричним T-Roc. Це зробить Вольфсбург столицею нашого нового повністю електричного компактного класу».
Платформа масштабованих систем (SSP) представлятиме наступне покоління повністю електричної, повністю цифрової, високомасштабованої мехатронної платформи, заснованої на єдиній системній архітектурі.
Кавалло: «Вольфсбург, серце світу Групи, зіткнеться з важливими завданнями, які нам потрібно буде рішуче впоратися. Відділ технічного розвитку виконуватиме новаторську роботу для всіх інших марок легкових автомобілів із платформою SSP, яка використовуватиметься у всій групі. Цей важіль буде таким же важливим для нашого майбутнього успіху, як і наша стратегія платформи для наших поточних моделей ICE. На нашому основному заводі ми будемо не тільки працювати над розробкою, але й активно виробляти протягом наступних кількох років. Майбутні електричні флагмани – Golf і T-Roc, вироблені у Вольфсбурзі – наразі представляють обсяг понад 500 000 одиниць на рік. Таким чином, головний завод забезпечив дуже привабливий сегмент автомобілів і продовжить традицію Golf з Вольфсбурга, історія якого нараховує понад 50 років. Зараз надзвичайно важливо постійно працювати над підготовкою, необхідною для успіху в наступні роки. Volkswagen має визначити курс щодо складності, робочих процедур та ефекту синергії. Робоча рада та вище керівництво тісно співпрацюватимуть щодо цих подій. Наша співпраця включатиме спільну нараду щодо прогресу щокварталу».
План «потрійного А» бренду Volkswagen: прискорювати, атакувати та досягати Угодою «Zukunft Volkswagen» (Volkswagen майбутнього) наприкінці грудня 2024 року Volkswagen AG домовився з представниками працівників щодо бачення майбутнього, яке поєднує економічну стабільність, зайнятість і технологічне лідерство у сфері сталої мобільності. Обов’язкові цілі та заходи, узгоджені для їх досягнення, закладають основу для проектів у майбутньому. Спільно узгоджена мета полягає в тому, щоб бренд Volkswagen Passenger Cars, як ядро Volkswagen AG, до 2030 року став технологічно провідним серійним виробником у всьому світі.
З цією метою Volkswagen прийняв амбітний триетапний план: - Наздогнати: конкурентоспроможність необхідно посилити шляхом оптимізації структури витрат і цілеспрямованого розширення існуючого модельного портфеля. - Атака: до 2027 року з’явиться дев’ять нових моделей, включаючи серійну версію ID.2all менш ніж за 25 000 євро та електромобіль початкового рівня приблизно за 20 000 євро. - Провід: як технологічно провідний бренд у великому сегменті Volkswagen встановлює нові стандарти та просувається вперед із мобільністю по всьому світу.
Влад 10.02.2025 А Тойота зробить бензиновий двигун з КПД не менше електричного і вийде, що палива, враховуючи паливо на електростанціях, електромобіль пожирає не менше бензинового чавунного тонкостінного двигуна з полімерною термостійкою кришкою. А бензинові авто в 1,5 раз дешевші.