AutoSvit.com.ua
  Автосалони    Перевірка VIN    Автосервіси  Відгуки автовласників    Новини  
продати автомобіль, додати оголошення width=
автобазар
продаж мототехніки
продаж мікроавтобусів
продаж автобусів
продаж вантажівок
продаж спецтехніки
продаж прицепів
продаж водного транспорту
продаж автозапчастин

Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту

>> Все новости

11.05.2024 | Комментарии [0]





Слід згадати, що Nissan є піонером на ринку масових електромобілів. З 2010 року саме Nissan Leaf став першим масовим електромобілем, який отримав визнання у багатьох країнах. І ось той же Nissan запроваджує нову технологію e-Power на своїх кросоверах, яка передбачає і наявність електрогенератора на борту автомобіля, роль якого виконує двигун під капотом. Тобто, батарею електромобіля в технології e-Power заряджає тільки власний двигун-генератор, навіть можливості підзарядки ззовні не передбачено. Ось така ідея технології e-Power. І саме ця особливість дає повну незалежність від електричних мереж нашому Nissan Qashqai. На ньому можна їздити навіть тоді, коли електрики взагалі не має у місті і мати запас ходу у 800-820 км – на стільки вистачить палива у баку.

А чому ж Nissan Qashqai e-Power тоді називають електромобілем, бо він же споживає паливо! Так, паливо він споживає, але двигун колеса не крутить, а лише виробляє електрику, яка необхідна для заряджання власної батареї. А вже від батареї живіться електродвигун, який і крутить колеса. Тобто, Nissan Qashqai e-Power – це електромобіль з власною АКБ, який має на борту ще й електрогенератор і запас палива на 800 км пробігу.

А що це дає і навіщо така складна технологія? Це дає впевненість, що на власному електромобілі можна доїхати на любу відстань, навіть якщо там не має електрозарядок. А ще Nissan Qashqai e-Power завжди готовий до подорожі, його не потрібно заряджати, боятися стати десь посеред дороги з розрядженною АКБ. Всіх цих фобій у власника Nissan Qashqai e-Power не має зовсім. І саме у цьому є головна перевага технології e-Power.

А ще Nissan Qashqai e-Power рухається саме як електрокар – плавно і майже безшумно. Після того, як «завів» автомобіль, натиснувши кнопку «Start», Qashqai розвертає попередньо складені бокові дзеркала та підсуває сидіння водія в зручне положення. На екрані з`являється привітання. І все… Звуку двигуна зовсім не чути. Тому що у двигуні не має зараз потреби, можна рушати на енергії від акумуляторної батареї.

В рух його приводить саме електродвигун потужністю 190 к.с. з крутним моментом 330 Нм. Прискорення, як і властиво електрокарам, дуже динамічне. Розгін від 0 до 100 км/год – 7,9 с. Хоча суб’єктивно здається ще динамічніше. Є і різні режими руху: «економ», «стандарт», «спорт». При цьому прискорення відбувається дуже плавно, тому що Nissan Qashqai не має коробки перемикання передач.

Батарея на Nissan Qashqai – не великої ємності (і ваги) і забезпечує приблизно 2-3 км запасу ходу в чистому електрорежимі. Далі її потрібно підзаряжати. Але для цього не потрібно зупинятися і шукати електрозарядку – все це зробить на ходу той самий двигун-генератор під капотом. Ви навіть не відчуєте це, лише по звуку або по приборах.

В якийсь момент в гру вступає бензиновий двигун. Nissan Qashqai обладнаний бензиновим 3-циліндровим ДВЗ обсягом 1,5 л зі змінними фазами. Про потужність цього двигуна нічого не відомо. Але в будь-якому разі всі ці «конячки», як то кажуть, біжать поруч, бо жодного відношення до передачі крутного моменту на колеса бензиновий двигун не має.

А скільки ж споживає двигун електрогенератора Nissan Qashqai бензину? Відповісти на це питання однозначно буде складно. Бо витрата пального залежить від режиму руху і може бути від 4,4 л/100 км до 6,9 л/100 км. (Це реальні цифри витрати за замірами ). Причому меншу цифру, на відміну від звичайних авто, Nissan Qashqai e-Power демонструє у місті, а більшу – на трасі. Вся справа в особливості технології e-Power.

Щоб відчути електрифікований Nissan Qashqai e-Power ще краще та зрозуміти, як він поводиться на трасах, ми відправились до Львова і назад. І якщо для більшості електрокарів така подорож стане суттєвим челєнджем, то Nissan Qashqai e-Power впорався з цим завданням досить легко, як звичайне авто. На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?

Встигли ми і порівняти Nissan Qashqai e-Power з його прямим конкурентом – гібридним Jeep Compass e-Hybrid. І хоч у обох цих кросоверів є і бензиновий двигун і електромотор, вони зовсім різні за принципом дії. В чому полягає ця різниця – дивіться у цьому відео:

А детальніше про враження від експлуатації Nissan Qashqai e-Power та його можливості, ми розповідали у першому тесті.

До цього слід додати, що з моменту своєї появи у вересні 2022 року інноваційна технологія e-Power від Nissan завоювала прихильність понад 100 000 клієнтів. На цей час в Європі вже реалізовано 65 367 автомобілів Qashqai та 34 663 автомобілі X-Trail, оснащених цим силовим агрегатом. В Nissan дуже позитивно оцінюють перші підсумки нової технології на ринку. Як повідомив Девід Мосс, старший віцепрезидент з питань регіональних досліджень і розвитку Nissan в регіоні АМІЕО:

«Система e-POWER стала основним компонентом стратегії електрифікації Nissan, що пропонує ідеальну можливість клієнтам, які ще не готові перейти на 100% електромобіль, але прагнуть користуватися всіма перевагами розвитку легкого пересування, що може забезпечити лише електропривод»

Отже, як бачимо в Nissan спеціально створив технологію e-Power для тих клієнтів, які ще побоюються пересідати на електромобіль, і вона себе повністю виправдовує. А для умов Україні може взагалі стати рятівною, бо авто не залежатиме від електромереж.


Источник: autoconsulting.com.ua

Добавить комментарий >> комментариев [0]
Ваше имя:
Комментарий:
10+4=
*
Введите сумму двух чисел.