Honda Civic оновився та обзавівся гібридною версією. Зміни в дизайні екстер'єру точкові: найпомітніший новий малюнок решітки радіатора — замість горизонтальних планок тепер стільники, а сама решітка злегка збільшилася в розмірах. Інакше виглядають блоки протитуманок, змінилася форма нижньої решітки в передньому бампері. Загалом Civic став виглядати більш спортивно через незграбні форми. Головне ж нововведення - поява гібридної системи e:HEV з ДВЗ та двома електромоторами.
Система e:HEV включає працюючий за економічним циклом Аткінсона бензиновий двигун об'ємом 2,0 літра, два електромотори, літій-іонну батарею та трансмісію з фіксованим передавальним числом. Для гібрида передбачено три режими роботи (ДВС, електрику та змішаний), а сумарна віддача агрегатів у специфікації для ринку США становить 203 кінські сили, що на 19 сил більше, ніж у європейського Сівіка.
Гібридна модифікація прийшла на зміну Civic з 1,5-літровим турбомотором (182 л.с., 240 Нм) та варіатором. При цьому, крім бензоелектричного варіанта, в гамі є колишні версії - турбомотором 1.5 і "механіка" для "зарядженого" Civic Si і базовий 160-сильний атмосферний двигун 2.0 з безступінчастою коробкою передач.