Як повідомляє , у липні 2025 року було зафіксовано істотне зростання продажів нових легкових автомобілів до 6,7 тис. одиниць. Так, у порівнянні з минулим роком авторинок додав +11%, у порівнянні з червнем +8%. І це результати ще попри складності з реєстрацією авто в останні дні місяцяM. Тому фактичні результати липня могли бути ще більші, ніж зазначено у підсумкових данних. Але в наголошують, що всі ці авто ми зможемо побачити вже у серпневій статистиці.
Але й попри ці перепони підсумки липня були дуже обнадійливмими, бо авторинок за 7 місяців вже вийшов у плюсову зону і було зафіксовано зростання +0,84%.
Ще цікавіші зміни відбулися серед брендів. Вперше в історії на друге місце на українському ринку вийшов BYD, який випередив трьох конкурентів і потіснив з цього місці VW. Перевагу BYD віддали 11% українських споживачів - це рекорд серед китайських авто, а модель BYD Song вийшла теж на друге місце серед найпопулярніших.
Такий шалений натиск BYD не витримали ні Skoda, ні Renault, а головне, що під ним зробив три кроки назад Volkswagen, високі показники якого теж тримаються завдяки поставкам електромобілів з Китаю.
Потужно набирає популярності і Honda, яка вже наздогнала Volkswagen і незабаром буде претендувати на кращі показники.
Трохи покращили свої позиції BMW, Audi, а ще один феномен цього року Zeekr трохи здав позиції, хоча й залишився у Топ-10 українського авторинку.
А де ж ще один представник Німецької преміальної трійки - Mercedes-Benz? У липні він опинився на 16-му місці і програв протистояння з Lexus. Таким чином Mercedes-Benz вже не те що не очолює рейтинг преміальних автомобілів на українському ринку, він навіть не входить у трійку лідерів преміального сегменту (BMW, Audi, Lexus). А по великому рахунку (якщо вважати преміальними авто Zeekr), Mercedes-Benz опинився на п'ятій позиції на українському ринку.
Чесно кажучи, ми в не пригадуємо таких показників у німецької "трипроменевої зірки". І це - повне фікаско політики подвійних стандартів та "чорних списків" до журналістів і партнерів, які останніми роками здійснювали трейдери Mercedes-Benz. Результат. як то кажуть - "на табло"!
Отже, у липні ми побачили на українському авторинку два тренди, які у найближчі місяці суттєво змінять розташування брендів. Нова архітектура буде триматися до закінчення пільг на електромобілі, а далі вже настане час інших сил.