AutoSvit.com.ua
  Автосалони    Перевірка VIN    Автосервіси  Відгуки автовласників    Новини  
продати автомобіль, додати оголошення width=
автобазар
продаж мототехніки
продаж мікроавтобусів
продаж автобусів
продаж вантажівок
продаж спецтехніки
продаж прицепів
продаж водного транспорту
продаж автозапчастин

В Україні стрімко зростає ще один сегмент електричних авто

>> Все новости

04.10.2025 | Комментарии [0]





Як уже повідомляв , у вересні було зафіксовано рекордний показник частки електричних авто на ринку нових легкових автомобілей - 34%. Так багато "електричок" в Україні ще не продавали. Але у вересні констатував і ще одне стрімке зростання, про яке розповімо окремо.

Справа в тому, що не зважаючи на пільги, поки що активно розвивався лише сегмент приватних лекгових автомобілей. А от бізнес поки що спостерігав за трендами, і подеку ди випробовував одну-дві електричні машини, замість дизельних чи з ГБО.

І частка електричних вантажівок на ринку нових авто LCV- сегменту теж була не значна. Наприклад, за 9 місяців 2024 року їх було придбано лише 0,97% від загальної кількості. В цьому році електро вантажівки вже купляли трохи активніше, але все одно їх частка не перевищувала 2,9%, а загальна кількість не дотягнула і до двох сотен.

І от у вересні ринок прорвало. Загальні поставки електричних фургонів становили вже 5,5%, тобто перетнули психологічний бар'єр у 5%, після якого ринок розвивається стрімкими темпами.

Головеним драйвером електрофікації комерційного транспорту став концерн Stellantis. Його Peugeot E-Partrer, Peugeot E-Expert, Citroen E-Berlingo та Opel E-Combo зайняли 90% ринку електричних LCV у вересні.

Інші гравці разом розділили між собою 10% ринку. І обсяги теж вже зросли. Адже, тільки за вересень дилери реалізували третину від обсягу за 9 місяців.

Отже, можемо констатувати, що наступний бум операцій з електричними авто будемо спостерігати саме в сегмент LCV. І на відміну від приватних легкових авто, де домінують постачальники з китайського ринку, на ринку комерційних автомобілей переважають купівлі в офіційних дилерів. Вся справа в відповідальності, бо бізнес рахує не тільки початкову вартість, а й сервіс та залишкову вартість. Саме тому компанії обирають офіційні диоерські автомобілі, замість дешевого Китаю.

Источник: autoconsulting.com.ua

Добавить комментарий >> комментариев [0]
Ваше имя:
Комментарий:
10+7=
*
Введите сумму двух чисел.