AutoSvit.com.ua
  Автосалони    Перевірка VIN    Автосервіси  Відгуки автовласників    Новини  
продати автомобіль, додати оголошення width=
автобазар
продаж мототехніки
продаж мікроавтобусів
продаж автобусів
продаж вантажівок
продаж спецтехніки
продаж прицепів
продаж водного транспорту
продаж автозапчастин

В Україні змінився лідер на ринку мотоциклів

>> Все новости

10.10.2025 | Комментарии [0]





В Україні змінився лідер на ринку мотоциклів - моторинок
2025 рік став доволі динамічним на ринку мотоциклів в Україні. Так, за підсумками 9 місяців ринок нових мотоциклів в Україні зріс на 20%, і це ще без урахування постачань на фронт. І така динаміка відобразилася і на класах мотоциклів і на лідируючих брендах.

Почнемо з обсягів. За вересень продажі нових мотоциклів збільшилися на 11%. Це, звісно, не пікові +65%, які ми спостерігали у травні, але теж доволі непогано. І у підсумка 9 місяців дало змогу дилерам завершити мотосезон з показником +20%.

А от якщо подивитися по класах мотоциклів, то можна констатувати, що в Україні користується популярністю лише два сегменти: nakedclassic, на які припадає до 62% всіх продажів нових мотоциклів, і сегмент ендуро (30%). Дивно, але всі інші сегменти ледве дотягують до 1% ринку, за винятком скутерів, які відвойювали собі 4%. До речі, у минулому році вони контролювали 5%.

Отже, український моторинок все більше дрейфує в сторону ендуро (+23% зростання продажів за 9 місяців), але ще тримає міцні позиції традиційні класичні або міські мотоцикли.

Зі станом моторинку розібралися, а тепер що ж у нас відбувалося з лідерами. І тут вже стає цікавіша конкурентна боротьба, бо сталого лідера, як в минулі роки, у 2025 році не спостерігалося. У вересні №1 місце посів Lifan, для якого це вже другий місяць лідерства у 2025 році. До цього він очолював український моторинок у квітні.

Китайські Spark, Musstang, Forte - сперичалися весь рік. І за підсумками 9 місяців лідерство поки зберігає саме Spark, але... Ми бачимо, що великі амбіції мають і інші бренди, то ж чекаємо на завершення року.

Цікаво, що серед відомих брендів у вересні значно додала Honda, яка майже догнала навіть індійський Bajaj, який виступає в low-cost сегменті. Але якість і маркетинг Honda вдається в знаки і їй вдалося випередити не тільки Yamaha, Suzuki, а у вересні навіть китайський Viper. (А пам'ятаєте колись Viper не можливо було навіть мріяти догнати в обсягах). От такі підсумки вересня на моторинку.

Источник: autoconsulting.com.ua

Добавить комментарий >> комментариев [0]
Ваше имя:
Комментарий:
9+4=
*
Введите сумму двух чисел.